C C C C A+ A A- X

Анкета за качеството на административното обслужване в Окръжен съд Пазарджик

1. Колко пъти сте ползвали услугите на съдебната администрация в Окръжен съд - Пазарджик?

2. В какво качество сте ползвали услугите на съдебната администрация през 2020 г.? (може да посочите повече от един отговор)

3. Кои места за обслужване сте посещавали през 2020 г.? (може да посочите повече от един отговор)

4. Информацията, която ви е необходима получавате чрез? (може да посочите повече от един отговор)

5. В каква степен получихте необходимата Ви информация?

6. Информацията, която получавате от съдебните служители е?

7. Отношението на служителите към Вас е? (може да посочите повече от един отговор)

8. Спазват ли се законовите срокове за извършването на съответната услуга?

9. Улеснява ли Ви предоставената възможност за заплащане на държавни такси и депозити на място в съда, чрез ПОС – терминалите ?

10. Каква е вашата цялостна оценка за качеството на административното обслужване в Окръжен съд - Пазарджик?

11. Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение? (може да посочите повече от един отговор)

12. Отрасъл, в които работите

13. Мислите ли, че работата на съдиите и администрацията е достатъчно прозрачна?

14. Как бихте оценили сроковете за разглеждане и решаване на делата в Окъжен съд - Пазарджик?

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация